Umutluanne1 Allah yardımcımız olsun kuzum gerçekten çok zor.Seni takip ediyorum zaten inşaallah çok güzel haberler alcaksın ❤️🤲🏻 Evet canım belli bir sayıdan sonra ilacı karşılamıyormuş rapor.Hepsini araştırıyorum.Ben 3,5 yıldır evliyim ilk aşılama olumsuz oldu dün 2. Aşılamayı oldum.Rabbim inşaallah tüp bebeğe gerek kalmadan nasip eder ama kalırsa da rapor çıkarıp ona göre başlıycaz canım.Benim gittiğim hastane de raporsuz 8800+ilaç masrafı raporlu olunca düşücek ama doktorum dışardan özel geliyor.Ekstra ona para ödiyceğim için seninki kadar kesin tutar kuzum