Sevlll Adetime 6gün var erken gebelik testi yaptim cikmadi pıhtılaşmam var onun için erken öğrenmem lazım moralim bozuldu açıkçası
muge1661 Sevlll canım benimde 20 eylül adet günüm 5 gün var bu sabah predictor erken gebelik testi yaptım negatif… belirtide yok zaten. Silik de olsa predictörde çıkardı diye düşünüyorum..kısmet
gokcekocyigit07 Bir kaç gün daha bekle testi yenile, hakkında hayırlısı olsun, pıhtılaşma için endişeni çok iyi anlıyorum ama çok da stres olma 👍
muge1661 Sevlll ay yok ya predictör bu konuda iyi bir marka en hassası o. Neyse olurda pzt adet olmazsam yine yapıcam