Ela20 ben 3 takım koymuştum bi tanede çıkarırken giydiririm diye isimlikli tulumunu koymuştum ama yetmedi 2 takım eşim getirdi akşam kayınvalidem battaniye ve bi takım daha aldı aynı zamanda kirlenenleri yıkayıp kurutup geri getirdi son çıkarken temiz hiçbirşey kalmamıştı 🤷🏻♀️ Terliyor kusuyo çiş çıkıyo özellikle battaniye 3 tane falan vardı yetmedi hep kusmuk olmuştu yere düştü falan hep bi aksilik çıkıyor fazla fazla yedeklemekte fayda var mesela ben 15 tane falan bez koymuştum kızım parça parça o kadar çok kaka yaptı Kİ yetmedi bu bebeğime daha fazla koyacağım. Kendimede bir daha asla o dantelli takımlardan almam da giymem de rahat emzirme özellikli gecelik ve normal pijama takımları alıcam hastanede 3 gün boyunca çıplak gezdim o lanet dantelli gecelik yüzünden 🤦🏻♀️