Ela20 evet ilk kıyafetten bahsediyorum. Ben bebek hemşireliği yaptım. Bebekler doğunca yıkanmaz silinir. Verniks dediğiniz yapıda faydalı. Göbek düşene kadar da yıkanması önerilmez. Çünkü ıslak kalırsa göbeği düşme süresi uzar, enfeksiyon ihtimali artar. Şapka, eldiven, çorap, içine bir badi ve üstüne takım yeterli. Fazlasını vermenize gerek yok. Birde battaniye tamamdır.