gulbeyazensaar bende sizin gibiydim kızlar oğlum bebekken kızım oldu ve sobalı evde maddi olarak çok kötü bir durumda büyüttüm çocuklarımı Allah öyle bir yardım ediyor ki hiç üzülmeyin bebişlerin dünyada kısmeti varmış bi bakmışsınız büyümüşler ve iki arkadaş olmuşlar biraz zorlaniyor insan ama Allah kaldıramayacağımız yük vermiyor, bir kaç yaşına gelince artık sizi uykunuzdan bile uyandırmazlar size ihtiyaç duymazlar beraber oynarlar benimde kız kardeşim ile aramda bir yaş var ve bu hayyattaki güvenebilecegim tek dostum ve sırdaşım, Sağ salim gelir insallah bebişler🥰😍😍🤲