Kızlar merhaba 37+5 haftalıgız dun gece sırtımın sol tarafından giren sancıyla uyandım baya şiddetlıydı aglıcaktım sonra bu agrı on tarafa vurdu bu sefer iyice acımaya basladı ben boyle bir agrı Gormedım gercekten 5dk surdu ama baya sıddetlıydı biraz yurudum ayaga kalktım gecmedı bı 5dk falan sonra anca gectı sizce bu dogum yaklastıgı habercisi mıdır doktoruma soylemedım cunku daha dun gittim ve sancım falan cıkmadı