Merhaba kızlar doğacak bebeğime sleepy natural kullanmayı düşünüyorum fakat internetten okuduğumda kadarıyla bezlerinin ebatları biraz küçükmüş yeni doğan için 1 numaradan 80 adetli alsam yeterli olur mu yoksa daha küçük ambalajdan mı almalıyım kullananlardan önerilerinizi bekliyorum 🙏🤰