Tugbaumit Hikayemi uzun uzun yazıcam mutlaka hastaneden çıkınca ama sonunda bende buraya yazıyorum 37+1 su gelmesi kanamayla hastaneye geldim saat 3.36 da oğlumu spinal sezeryanla kucağıma aldım çok şükür 🙏🙏
Hacer8601 Tugbaumit maşallah canım.suyun bayağı geldi mi.benden de nişan geliyor 2 gündür ama su sancı yok
Tugbaumit Hacer8601 ilk baş az geldi canım önemsemedim sonra bidaha geldi kesildi bidaha geldi sonra kanla beraber gelince hastaneye gelmemle Doğuma almaları bir oldu bebeğim ters geliyordu mecburen sezeryan oldum 🙏 şimdi oğluşum Yanımda çok şükür 🙏
Hacer8601 Tugbaumit benim de kanlı geldi ama şimdi sarimsi renkte.kan çok muydu canım senin.ben de tedirginim de
Hacer8601 Tugbaumit belinden kasığına sancı oldu mu canım.benim doktorda sezeryan yapacak.o şekilde sancin olursa gel dedi.persembeden beri az az geliyor nişan arada sırada