Arkadaşlar, 26+2 haftalığız. Canım çok yanmaya başladı 1-2gündür. Bel, kasık, sırt hatta bacaklarıma doğru giren bir sancı var anlatamam. Dün 15dakika boyunca gitmedi öyle çok sıktı ki ağladım acıdan. Sonra geçti, şimdi yine tuttu aynı sancı gibi şey. Sizce neden kaynaklanıyor 🥺