Oznurcakir Sadece benim degil, ailemden arkadaslarimdan cok giden oldu, hem tup bebek icin hem gebelik takibi icin. Cok cok iyi bir doktor. Bende tup bebek yaptim ve allah sukur once ona sonra allaha guvendim, oldu. İnsallah guzel sonuclar alirsin 🤲🏻 ama gercekten stres yapmamak gerekiyor. Bir de bol bol oku ya da dinle. Meryem suresi ben hergun dinliyordum sende dinle ve allahtan iste.