Merhaba arkadaşlar dün doğum yaptım normal doğum ama göbek kaldı doktor 2 3 ayda gider dedi rahim aşağıdaydı yukarda dedi sizde de aynı durumda olan var mi acaba.Bir de dikişleri sürekli kuru tutmam gerekiyormuş gazlı bez koyduğum anda orası kan oluyor nasıl olcak öyle kuru ?