Semakacan ben de 13 haftalıkken mantar olmuştum ağrım da vardı sonra fitil krem verdi geçti 24 haftalıkken sağlık ocağında test istiyorlar orda yaptırmıştım yoğun protein kaçağı ve yoğun enfeksiyon çıkmıştı o aralar çatı kemiklerim o kadar ağrıyordu ki anlatamam yürüyemiyordum bebek sanki düştü düşecekti sonra magnezyum haricinde bana kemikler için suda eritilen başka bişey verdi bir gün magnezyum bir gün bunu iç bol su tüket dedi ağrılar tam gitmese de azaldı ama bebeğim yukarıya çıkmıyor sürekli kasıklarımda kaynanam bebek emzikten düşmüş dedi o da ağır iş yapmak ve kaldırmaktan kaynaklanıyormuş fazla yapa kalkma bence ben artık yapmıyorum iş