Mas0105 Kızlar var mı benim gibi rahim filmine girecek olanlar :) Randevum bugün saat 14.00′te. Youtube dan izledim bir sorun yoksa 3 5 dk sürüyor. Anestesisiz olacağım bakalım. Çocuk isteyen herkese ve bana da şifa olur inşallah.
Deleted5544 Mas0105 hayırlısı olsun hakkınızda insallah. ben anestezili yaptırmıştım iyiki de öyle olmuş çünkü yapışıklık varmış onu açmışlar işlem esnasında
bebekomm Mas0105 ben anestezisiz oldum sadece 1 saniye adet sancısı gibi bir acı oluyor başka hiçbir acı olmuyor. Rahat geçti benim
Deleted5544 Mas0105 temizlendikten 2 gün sonraydı galiba. 3 yıl oldu ardından hamile kalmadım. 3. aşılamamla anne oldum kızım 15 aylık suan cok sükür. size de en yakın zamanda nasip etsin insallah rabbim 🌸
bebekomm Mas0105 adetin kaçıncı günü çekildiğimi hatırlamıyorum, 2 yıl önce çekilmiştim. Rahim filminden sonra 2 aşılama yapıldı tutmadı maalesef. Bu sene tüp bebek yaptırdım tuttu şükür🙏🏻
melekylmzr Mas0105 ben girdim anestesiz ilacı verirken ağrı oluyor hafif oda saniyelik hsg sonrası 3.ayımda hamile kaldım şu an 4 aylık hamileyim darısı sana sen gibi bekleyenlere olsun canım 😇
Deletedmom_33 Mas0105 Canım bende anestesiziz oldum adetteki gibi bir sancı girip çıkıyor kasiga. Benim canım tatlı değil o yüzden çok acımamıştı
Mas0105 Deletedmom_33 inşallah benim de acimaz. Hamile kalabildiniz mi ? Bir de adetin kaçıncı günü cekildiniz
Deletedmom_33 Mas0105 adetin 2.gunuydu sanırım. Yok biz tüp bebek önü yaptırdık kanallarda sorun olmadığından emin olmak için. Sonrasında tüp bebek yaptık