Dun aksam biraz bi aclik çöktü cocugu uyutmaya çalışırken. Muz yedim hiçbir etkisi olmadı. Akşam üstü mutfağı toparlerken fena halde afedersiniz istifra ettim. Sonra bidaha sonra bidaha kadar hastaneye gittiğimde bile yaşadım bu durumu artık sadece sarı şu geliyordu ve müthiş bir mide kramplari yaşıyordum karnim kasiliyordu. Vok kotu olduğum için en yakın hastaneye gittim eğitim araştırma hastanesi gitmez olaydim. Dinledi önce mideyi es gecti ve çocuğa bakalım dedi. 1saat beklettikten sonra! Ultrqsona girdim bi sorun yok rahim ağzı vs yerinde bebek iyi bide kasılmalar ağrılara bakalım dedi nst ye bağladı 22 yi buldu sancılar. Bana diyorki sana serum vereyim yatisini yapayım diyeceğim acilman olur mu bilmiyorum. Yinede takipçi olduğun yere git falan. Dedimki oyle bi durumda evde fenalasirsam zaten yine gelirim. Mide etki etmiş olabilir mi kasılmaya dedim evet diyor. Oyle imza attım ciktim ordan. Midemle ilgili bir sonuç alamadan. Suan şu içsem bile çıkarıyorum. Mahvolmuş haldeyim. Nedir bu yaşayan var mı hiç? Doktorun dedikleri bi bana mı anormal geldi