Mzgnylmz Düngece 12 de nişanım geldi inceden de sancım vardı..hastahaneye gittik 1 cm acıklık var dedi gönderdi iyi oldugum için.şimdi adet sancısı gibi karnım agrıyo büyük tuvalete çıkıyorum .yaptıktan sonrada yanma hissi oluyor var mı fikri olan
Deletedmom93428 Mzgnylmz sanmam canım bende de aynusı oldu hala kasıklarım ağrıyor 37. Haftada geldi nişanım 39+3üm
Ceylankumsal Mzgnylmz bende dun gittim nisanim gelmisti. 1 cm aciklik vardi. Geceden beri 6 7 10 dkda bir sanci geliyor 30 40 saniye suruyor.38+3 um Sklasirsa giderim diye dusujuyorum. Senin sancin yokmu . Senin durumun ne canim
Esmaucar18 Mzgnylmz nişan geldikten sonra iki gün 5 dakka aralıklarla doğum sancısı çektim 1 cm açıklık ilerlemedi en sonunda sezeryan oldum kişiden kişiye göre değişir gerçi ama benek hareketlerini takip edin bu durumda bi azalma hissederseniz sancınızın çoğalmasını beklemeden hastaneye gidin derim
Ceylankumsal Esmaucar18 korktugum bir konuda bu. O kadar sanciya ragmen acilmamasi. Suni vermeden direk sezeryanmi yapti
Ceylankumsal Deletedmom93428 benim ilk gebeligim. Cok zor vallahi sancı. Hic durmadan geldiginde napacam bilmiuorum Saglikla dogurup evime geldigimi gormeyi o kadar cok istiyorumki . Kadınlık çok zor çok 😒 Allah hepimizin yardimcisi olsun
Esmaucar18 Ceylankumsal çocuk kanala girmemişti daha beklerdi aslında doktor ama ben dayanamıyorum dedim birazda isteğe bağlı oldu