123buserabia123 ay gec mi olsun canım bende de var ya perşembe gittim doktora yine tahlil yaptım yine enfeksiyon var dediler ilaç verdi yine tekrar bir tahlil istedi onu da verdim o da pazartesi çıkacak ona göre doktor sylicek hatta dedi bundan sonra iki haftada bir seni gorcem dedi 30+6 g unlugum sen kac haftaliksin canım