Bsra_bhsi bende ilk öğrendiğim de nasıl bakarım diye ağlamıştım etmiştim kafamda soru işaretleri vardı eşim istemişti bende tamam demiştim bi sabah lavaboya gittim kanamam var neye uğradığımı şaşırdım hastaneye gittik boğazım da bi yumru düğüm düğüm nefes alamıyorum sanki kalp atışlarını duydum iyiydi bebeğim dünyalar benim oldu o günden sonra hayatım oldu dünyam oldu şimdi diyorum ki iyi ki yapmışız be karnımı falan hunharca seviyorum