gulistann Kizlar nasipse yarinn sezeryan olucam ilk dogumum tecrübem yok bugun kuafore gidip french yaptrmayi düşünüyorum ojeleri sildirriyorlarmi ? Ameliyattan cikinca nerde giyiniyorum odada mi yoksa kıyafetlerimi ameliyathaneye mi vermemiz gerek heyecandan aklıma tuhaf sorular geliyor kusura bakmayin tecrubesi olan bilgi verebilir mi 🤗
AseLenaMom gulistann French boşuna yaptırma canım ojeye dair hiç birşey istemiyorlar . Herhangi bir problem olduğu zaman tırnak renginden anlıyorlar çünkü
Fatos_teke46 gulistann bnde sezeryan oldum tırnağımda siyah oje vardı 😁 zaten ameliyattan çıkınca hemen giyinmiyorsn üstündeki kıyafet kalması gerek biraz dikişe gelmemesi için sonra odanda giyiniyorsn
Hanife_ gulistann odaya çıktım 4-5 saat uyuşukluk geçtikten sonra sonda çıkarıldı odada olanlar vardı tabiki istesem çıkarlardı ama ben banyoya gittim hem tuvalet ihtiyacı fln hem de eşim temizledi giydirdi
Yonca0218 Güzel hissetmek istesekte o gün kendimizi, bebeğimiz için hiç bir kimyasal kullanmadan daha iyi olur. Sonuçta sürekli emme refleksi ile hareket ediyor bebekler bir süre. Filtreli foto cekiniriz napalim😁
gulistann Yonca0218 cok heycanliyim kendimi farkli dusunmeye zorluyorum ama gozume uyku girmiyor nasil olucak napcam bilmiyorum yarin ola hayrola 🙈🙈
gulistann Fatos_teke46 ameliyat bitince hemen odaya cikmiyor muyuz odada bekleyenler olur orda giyinilir mi acaba 🤭 ne telasli ne heycanliyim ya rabbim🙈
Fatos_teke46 gulistann dikişler yapıldıktan sonra hemen çıkardılar beni odaya gittiğimde vardı beni bekleyenler ama çıkmalarını istemiştim 🥰
gulistann Srnelgrms98 kafami baska seye vermeye çalışıyorum olmuyor suslenip puslenip gidiyim kafa dagiilsin diyorum yok yine adi ameliyat insan ister istemez korkuyor ve ben hastaneden korkan biriyim nasil olucak acaba 24 saat kaldi 😟
gulistann Ebrusahinnnnn allah yardımcınız olsun sizinde. Izmirdeyim ben ozel gozde hastenesinde yapicam. Peki siz?
rabiagucer03 Ebrusahinnnnn Benimki Kasımda insALLAH 2.sezeryan ama günler yaklaştıkça ilk gibi sanki 😂
gulistann Fatos_teke46 üştünüz başınız ne halde oluyor acaba insan yaptığı süslü halinden sönmüş oluyor mu 😂 bu kadar korkumu suslenerek evdem çıkıp gidermeye calisicam orda sonra şaftim kaymasın 😂😂😂
Fatos_teke46 gulistann gerçekten ne kadar suslenirsen süslen emin ol bebeğini gördükten sonra kendini unutuyorsn aynaya bakmayı geç ayna kelimesini bile unutuyorsn 😍 bn kontrole diye gittim üstelik saçlarım kivircikken düzleştirirm hep normalde o günde saçlarımi duzlestirmistm doktor bir demezmi sezeryan olmak zorundasın bugün diye neyse heyecan korku oldu girdm bebeğimin saçları düz simsiyah olarak doğdu 😁
gulistann Fatos_teke46 sarışın girsek sarışın çıkar mi acaaba😂 oy olsun nolursa olsun onlar bizim minişlerimizzz😍😍 bugece uyuyamicam sanirim heyecandan korkudan. Kim demis gununu bilmek cok guzel diye noo degil 😂 heycan tavann
Fatos_teke46 gulistann yaa 😂😂 valla öyle bebisini sağ salim kucağına alirsn kavusursn inşallah 😍😍 bnm minik kuşum şuan yanımda uyuyor çok güzel birşey 🙏🏻💖