Bana da yüksek ihtimal apandisit dediler. Müşahede altında tutuldum çok şükür apandisit çıkmadı. Ama olsaydı bile ameliyat olurdum. Çünkü apandisit ameliyat edlimezse anneye ve bebeğe daha fazla zarar veriyor. Gönlünüzü ferah tutun. Benim de kasığa yakın bir yerde ağrım vardı. Genel cerrah doktorları apandisit dediler ama sonraki başka doktorlar apandisit değil dediler. Çünkü gebelikle birlikte apandisit yukarı çıkıyormuş. Normal bir insanda olduğu gibi aşağıda durmuyormuş. Geçmiş olsun inşallah ameliyata gerek kalmaz ama olursa da hiç korkmayın riskli bir ameliyat değil.