Fatmanureser ilk hamile olduğumda gittim yani ilk öğrendiğimde zar zor sıra bulduk kalp atışını ilk o doktorda dinledim . İki kez gittim biri muayne biri sonuç Çok tatlı bir doktor ama ayrıntılı bilgi asla vermiyor bunun nedeni ise muaynesi ücretli olduğu için sık sık gelmemizi istiyormuş dediler ve o kadar kalabalık bir alanda sizi muayne ediyor yani bir oda yok herkes girip çıkıyor çok kalabalık başı