Fadikb şu sıralar karnım o kadar büyüdü ki artık yatarken sağa sola döndüğümde eğilip kalktığımda ya da işte karnımı fark ettirmeden azıcık da olsa sıkıştırdığım anda nefesim daralıyor çarpıntım oluyor bunu gebeliğe bağlıyorum, ama onun dışında ben hiç tansiyonumun yükseldiğini anlamıyorum. Bugün evde ölçtük 13-7 idi mesela. Hastanede aşırı heyecanlanıyorum, merdiven çıkıyorum bir kat ondan oluyor diye dinlenip ölçtürüyorum ama 5 dk dinlenmede ne olacak sanki 🤷🏼♀️ insanı korkutuyorlar. Her şey temiz bebeğim çok şükür sağlıklı her şey yolunda ama bana çok kötü şeyler hissettirdiler dünden beri 🥺