Ozgezafer Kızlar perşembe günü suni sancıyla doğuma geliceğimi söylemiştim. Perşembe yatışım yapıldı ve suni sancıya başladılar akşama kadar açıklığım 6 cnm olmuştu ve gece oldu ilerleme yok doktor sabahı bekleyelim bebekte sende yorulma dedi tamam desim ve cuma oldu suni sancıya devam tabi buarada gece ağrıdan koridorları inlettim ve epidural yapıldı ne betermiş suni sancı neyse tam kahvaltımı ederken bianda suyum geldi çatala alındım 8 cm açıklık hadi az daha sabır denildi 5 dk sonra 9 oldu ve doğumhaneye alındım ıkınmaktan 1 saat ıkınmaktan öldüm doktor artık olmuyo dediği anda 4 dk nefessiz ıkındığımı hatırlıyorum bianda bi panik oldu meğer kuzumın boynuna 2 kat kordon dolanmış buyüzden ıkınsamda gelmiyomuş ama kızımı göğsüme koyduklarında o an unuttum herşeyi iyiki doğurmuşum dedim. Uzun oldu ama kusura bakmayın şuanda kuzumu doyurdum o uyuyo bende ona bakıyorum darısı herkesin başına
Ezgi34 Ozgezafer canm suniye başlandığında hiç açılman varmıydı yoksa suni ile mi oldu açılma. Kaç saat verildi suni sancı norml oldu yani suni sancı ile dimi canm çok merk ediyorm çünkü benmde çarşamba suni sancı başlatılack olmazsa
Sema166 Hayırlı olsun öncelikle tam anlayamadım normal oldu değilmi kordon dolayı gelmiyo yazmışsınız da tekrar hayırlı olsun 🙏🏼
Ozgezafer Sema166 evet normal oldu kasılmalardan dolayı kordon dolanmış boynuna doktorda bilmiyodu o an öğrendi resmen
Eagil Suni sancida da kramplar araliklarla mi oluyor epidural de az mi hissettiniz hicmi birde koridorlari inlettiginiz 6 cm demiydi bnmde suniyle baslatacaklar da 5 kdr dayanip epidural alsam dayanırm belki diyorum allah anali babali büyütsün
Ozgezafer Eagil sunidede normal kendi sancın gibi çekiyosun belli aralıklarla benimki dakikada bir geliyodu en üst seviyede hemde 4 cmde dyanılmaz olmuştu benimki epiduraldrn korkmuştum sonra dayanamadım yaptırdım
Ozgezafer Ezgi34 cnm 3cm açılmam vardı 5 oldu durdu sonra ertesi gün suyum gelince yarım saat içinde açılma tam oldu
Ezgi34 Ozgezafer anladım canm benm hiç açılmam yokta suni alacğm açılma olur mu diye tereddütteyim suni ile
Fatmanuraydemir Ozgezafer ya ben de arada acaba o zmn gelince olsammi die düşmem ams bi ara felçli olma riskleri ve die duymuştum ondan tereddütte kaldm bende
Ozgezafer Fatmanuraydemir sen o ağrıya o an katlanırım dersen tabiki yaptırma ama ben dayanamamıştım mecbur
KubilayEsraKayadelen Kuzum bende normal Doğum istiyorum ama kesiyorlarmış genelde sende oldu mu acaba olduysa kaç dikiş attılar bu arada hayırlı olsun 🙏🙏
Ozgezafer KubilayEsraKayadelen cnm kesi atıldı evet ama bebğin boynuna kordon dolandığından dolayı kaç dikiş olduğunu söylemedi sadece hamilelik hemoroidi oluşmuş onlarda patlayınca o zorladı beni yoksa vajina kısmı seni zorlamaz
Cansum1 Ozgezafer sağlıkla büyüt epidural kaç cm'den snra takılıyor naısl birşey cnm o nasıl işlem uyguluyorlar
Ozgezafer Cansum1 4 diyolar normalde ama 5 cmi bekliyolar cnm o ağrılarının şiddetini tam görmeden yapmıyolar dakikada bire düştüğünde sancın açıkmada 5 olduysa hemen yapılıyo
Ozgezafer Cansum1 ay bide epidural işlem sırasında ben göremedim ama odamda kim varsa dışarı çıktı valla ne yaptılarsa ben sadece kımıldamadan durmaya dikkat etttim kasılmalar varken yapılıyo çünkü