sumeyyesevinc_ Sizinde hamilelikte çatlaklarınız oluştumu ben krem kullanmama rağmen oluşmaya devam etti😢 bu aralarda çok kaşıntı oluyor göbek kısmında önerileriniz varmı ne yapmam gerekiyor 🙏
dino34 sumeyyesevinc_ bazen kremden kaynaklı olabiliyor bir de emmesini beklemek gerekiyor hemen karnını yada göğsünü örtme. Ne kullandın?
BMelek sumeyyesevinc_ kasinmamasi gerektigini biliyorum sadece, ben henuz daha basindayim gebeligin ama gordugum kadariyla en pahali kremide alsan catlicaksa catliyor malesef
__aysenr__ sumeyyesevinc_ oluştu hiç bi şey kullanmadım. Kilo alıp verdiğim için önceden de vardı. Sonumuz Allah kerim 😂
sumeyyesevinc_ zeeynepp19 göbekte yokta bende de yanlarda karın böylesinde bacak içi diz kapağı arkası falan ☺️
zeeynepp19 sumeyyesevinc_ ben 3 sene öncesinde kadar 45 kiloydum hiç kilo alamıyordum sonrasında birden kilo almaya başladım bacak içlerim o zaman çatlamıştı😞 şimdi de göğüslerim de var badem yağı vs sürüyorum ama çatlıyor olacağı varsa demek ki 🤷🏼♀️😂
sumeyyesevinc_ BMelek aynen öyle araştırdım aldım en iyi krem diye hiç bir işi yaramadı daha 24yaşandayım şimdisen böyle olmak istemezdim
dino34 sumeyyesevinc_ kaçıncı aydasınız? Ben şu an 5. aydayım mustela kullanıyorum hem yağını hem de kremini hergün sürüyorum https://ty.gl/9m63m5d01u
sumeyyesevinc_ __aysenr__ 54kiloyla evlendim 5ay sonra hamile kaldım şuan 80 kiloyum hiç hoş değil bence çatlaklarda cabası😂
__aysenr__ sumeyyesevinc_ ben artık alıştım valla canım. Birde bebişi 1 seneden fazla istedik olmuyordu. Sonra sürpriz şekilde geldi. Belki size saçma gelir ama O çatlaklar bile beni öyle mutlu ediyor ki anlatamam. Birazda bünyeyle alakalı ne kullanırsan kullan geçmiyor kimisinde de.
sumeyyesevinc_ dino34 7ayma girdim doktorum lierac kremi önerdi eczanecide mustella dan daha çok kullanılıyormuş deyince bunu aldım
Haticebt sumeyyesevinc_ genetik faktörler ve bol su içmek önemli.. kremler dışardan destekliyor ama bildiğim kadarıyla çatlak içerden geliyor.. vücudu içerden nemli tutmak da yalnızca bol su içmekle sağlanıyor