busra1997alpaslan2021 https://resimyukle.io/r/bL2dHd1BTt simdi sipariş verdim guzel mi kızlar 24 yaşa uygun mu
busra1997alpaslan2021 Zeyyyn bende suwenden qldim 2 pijama set kalıptan dolayı xl aldim göbek vs. Var diye doğumdan sonrada şişlik kalıyor ya hani dar almak istemedim beli lastikli diye iyi yapmismiyim 70 kg suan
busra1997alpaslan2021 Beybisininannesi evet canım düğmeli alt ust pijama olandan aldim 130 tl evet dar
Beybisininannesi busra1997alpaslan2021 dimi ya bende geçen şu flamingolu olanı söyledim alt üst altı normal medium bedene uygun geldi insan Biraz geniş yapar lohusa boşuna denmiyor sonuçta
busra1997alpaslan2021 Beybisininannesi ama onların lohusa pijama alt ust yok diye biliyorum ben mağazaya gidip deneme yaptım normalde m giyerim ama xl aldim 😀 sezeryan olursam acitmasin diye kuzenim kenarlarını kesmişti lastik sıkıyor diye dedim ay ben kesemem