Sabah rutin kontrolüme geldiğimde nst bakalım sancı var mı dediler sancım çıktı ama ben hiç bişey hissetmiyordum 🤷🏻♀️ Yatışımı yaptırıp ciğer geliştirici iğne vuruldum, sancılarım dinsin diye 10 dk bir ilaç verdiler fakat daha da artıp açılmam başladı. Birden kendimi ameliyathanede buldum🙂 ultrasonda yaklaşık 2300-2400 denen bebeklerim 1950 ve 2100 gram dogdular. Bu sebepten de yoğun bakımda takip ediliyor. Henüz göremedim. Yarın ilk işim bebeklerimi görmek 🥰 Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin, sağlıkla kavuşun 💚💚💚