Merhaba arkadaşlar geçenlerde sezeryanla ilgili post açmıştım zor mu kolay mı korkular yersiz mı diye. Biz bugün dünyaya geldik. Her şey çok güzeldi. Evet bazen canınız yaniyor ilk kalkış, karna basma vs ama inanın sadece bir gün öyle çok yoğun ağrılarınız oluyor. Sonrası güzelleşerek ilerliyor. Bebise odaklaniyorsunuz. Sadece o iyi olsun istiyorsunuz. O yüzden korkmayın sezeryandan da doğumdan da. Hakkımızda ne hayırlı ise o olsun ,🥰