benimde öyle o kadar zorlaniyorum ki asla ilk gebeliğim gibi değil sürekli hareket halinde baskiliyor birde erken gelecek diye korkuyorum bende 30 +3 üm inşallah vaktinde gelir yavrum baktim cok harektli olmasi iyi bir şey miş doğuncada öyle olmaz inşllh 😂