[silindi] Alaturka wcye ne zaman gitsem karnıma belime sancılar giriyor sizde böyle misiniz ya. Klozet de var ama hiç sevmedim onu. Zararlıysa mecbur kullanacağım
Zeyyyn [silindi] 8 aydır gidiyorum bir sıkıntı olmuyor sadece son zamanlar biraz göbek vs taharet zorluyor o kadar zorluyorsa klozete gidin boşuna ağrı çekmeyin
minikane21 [silindi] ilk zamnlar benimde ağrım oluyodu tuvaletten sonra uzanmazsam belimin ağrısı geçmezdi. şimdi klozet kullanıyorum karnım büyüdü rahat edemiyorum yine ağrım oluyo uzanıyorum
[silindi] Zeyyyn yani o kadar insan bunu kullanıyor en sağlıklısı da bu diye biliyorum ama işte her şeyden tedirgin oluyoruz teşekkür ederim
[silindi] minikane21 yaaa sonunu hiç öyle beklemedim okurken geçti diceksiniz sandım 😄 çok teşekkür ederim
Haticeozensen Girerken iç çamaşırınızı falan altınızı komple çıkarıp girin ben öyle yapıyodum son zamanda dahil hem afedersiniz ama boşaltmak temizlemek daha kolay oluyo