Nidaaa28 Kızlar daha once basınıza geldı mı ? üçtür ıslanıyorum sureklı. Bugun gıttm kadın dogumcuya bi risk gormedı. Turnusollu ped verdi. Amnıyon sıvısı muçı yoksa ıdrar mı dıye. Bi daha akıntım olmadı pedı kullanıyorum surekli. Sızınde basınıza geldı mi?
Gizemin-minnakI @Nidaaa28 acaba akıntıyı su sanıyor olabilir misiniz ? Çünkü bazen çok ıslanma oluyor gerçekten. Bana da demişti mesela akıntın falan artabilir diye .günlük pedim su gibi oluyordu.