Merhaba bende almanyadayim, dogma büyüme o ypzden türkiyede nasil bilmiyorum. Ama evet burda herseferinde alt dan kontrol ederler, altan acilim varmi yada muttermund dedikleri (türkcesini bilmiyorum🙈) onun uzunlugunu kontrol ederler.
eger hersey normalse dört haftada bir yeterli, sizde ama bi sorun olursa tabiki herzaman arayip gidebilirsiniz, diyelim kanamami oldu zaten ozaman acil cagirirlar. Otuz haftayi gectikten sonra iki haftaya bir cagirirlar.
doktoroda bagli tabiki, benim kasinmam var dedigimde doktorun kandegerlerine bakalim dedi.