Merhaba Arkadaşlar, 35+2 haftalık hamileyim. Gümüş kapak kullanmayı düşünüyorum. Duyduğuma göre doğuma 2-3 hafta kala önceden kullanmaya başlamak gerekiyormuş. Krem fln da sürmek gerekiyor mu? Kullananlar memnun kaldılar mı? Beni bi aydınlatırsanız sevinirim❤️