Asli0611 Selam kızlar 24 ağustos son regl günüm adetime 8 gün var ve cok heyecanlıyım acaba erken test alıp 2 gün öncesinden baksam mı yoksa regl olacağım günümü beklesem??? Siz neler yapacaksınız ya da yaptınızz?
Merveelisa Asli0611 gecikmesini bekle bence bı beş gün flan garanti olsun sonra kan ver inşallah Allah gönlüne göre verir
Zeyyyn Asli0611 erken gebelik testi alıp yaptım sonra bekleyip normal testi yaptım azıcıkta olsa içim rahatlasın diye 😊
FasulyeveAnnesi3 Asli0611 İnsan sabırsızlanıyo anlıyorum seni ama düşünmemeye çalış bence adetimden 1 gün önce yaptım normal test çıkmıştı en olmadı 1 gün önce yap gününden
Asli0611 FasulyeveAnnesi3 valla gecen ay 2 kez korunmasz denedik aşırı heveslenmiştim yumurtlama gününe göre yapmıştım ama tam bir hayal kırıklığı oldu bu seferde olmazsa zaten kesinlikle dra gidicem
Asli0611 Esmanur1905 iki gündür midem ekşiyordu boğazıma kadar çıkıyordu yediklerim ama bulantı gibi değil ve kasıklarımda ağrılar oldu ilişkinin ertesi günleri şuan da da hafif bi baskı var gibi kasıklarımda sende var mı belirti
Asli0611 FasulyeveAnnesi3 bakalım şu 1 hafta geçsinde bu uygulamayı indirdim indireli daha da heyecan oldu
Esmanur1905 Asli0611 mide ekşimesi ve bas agrısı var 2 gündür ama belkide yediklerimdendir kafamız hep ona bağlayınca psikolojik olarak yan etkileri düşünüyoruz 🤣🤣🤣
dino34 Asli0611 çıkabilir tabii ama yap gitsin zaten her türlü bekliceksin adeti bazen erken gebeliğide ölçebiliyor testler. Ben merak ettim şu an😂😂
Zeyyyn Asli0611 Amin canım inşallah hayırlısı ile seninde gönlüne göre olur güzel haberlerle alırsın inşallah 😊
Asli0611 Esmanur1905 evet ya ama bende yediklerime bağladım başta da en sevdiğim yemekte de başıma ilk defa gelince bilemedim yanii 😅😅
Esmanur1905 Asli0611 ayy insallah vardır ya fazla testin varsa yapta merakın gitsin 😅😅🤣 bende merak ediyorum bak
Asli0611 Esmanur1905 girme kanıma bak çişimde geldi üzülmek istemiyorum negatifse daha uzun bi süre beklemek zorunda kalıcam bi sonraki yumurtlama için😅😅