Fatmanur35 2 sene denedik eşimle bir türlü olmadı ikimizde hiç doktora gitmedik. En sonunda yine olmayınca artık denemeyi bırakalım nasıl olsa her gün ilişkiye giriyoruz günleri takip etmeyi bırakıp bebek psikolojisinden çıkalım yaşımızda genç birşey varsa tedavısı illaki olur dedik. Normal ilişkimize devam ettik bebeği aklımızdan çıkarıp 2. Ayda hamile kaldım. Bazen vücut hazır olmayabiliyor. Ya da bebek psikolojisine girdiginiz için vucudunuz bunu kabul etmeyebilir. Sürekli düşünmek ve bu yönde ilişkiye girmekte sizi yorar. Bence biraz o psikolojiden çıkın. Çevremde herkesten de bu yönde yorum alarak bu aşamada ilerledik ve gerçekten 2. Ayda hamile kaldım. Psikolojiyi atın vücudunuz rahatlasın sıkmayın bebek diye herşeyin zamanı var bizimde zamanımız böyleymiş dedik 2 sene sonunda hamile oldum 🙏🏻🤷🏼♀️