3 aydan sonra boyattım bi zararı yok çok şükür ama keşke sabretseydi m boyatmasaydım dipleri iyice gelirdi doğumdan sonra da güzel bi platin Ombre yaprdım 😂 ıkıncı çocuğu yapmadan önce son kez boyıcam gebelık boyunca boyatmıcam öyle düşünüyorum bu ilk gebeliğim