Bsrydmr badembid @sinas kızlar yazısmalarınızı okudum o yüzden ortak cvp veriyorum. Ben bunu nedense cok arastırdım 🤣 özetle kalkanlar konforsuzmus batma yapıyormus ve belli oluyormus, kremler anneye göre değişiyor deneye deneye işe yarayanı bulmalıymıssın ama o sürede de yara mara devam diye sorun oluyormus. En yüksek gümüs kapaktan memnuniyet gördüm. Doğumdan önce baslamak lazımmıs, emzirme aralarında da kapamak lazımmıs. Hiç işe yaramayanlar genelde emzirme danısmanlığı alıyormus demelerine göre yaraların en büyük sebebi emzirme yanlıslığı diyolar ama zaten ilk bebekte herkes hata yapar heralde 🙊 ben gümüs kapak alıcam, insallah ise yarar🙏