limoncicegim2 Tam adet günümdeyim henüz olmadım hamile kalmak için uğraşıyoruz ama dün test yaptığımda ikinci çizgi çıkmadı ama ben kendimi gebe gibi hissediyorum aranızda böyle birşey yaşayan oldumu
Merveelisa limoncicegim2 sanırım bebek istediğin icin hissediyorum diyosun daha gecikme flan olmamış çok umitlenip sonra üzülme diye diyorum inşallah Allah gönlüne göre verir
Nouwellemariee limoncicegim2 istediğin için böyle hissediyor olabilirsin canım test anca bozuk olursa yanıltabilir Buda anlaşılır zaten çizgilerin yeri değişiyor sanırım.
Sgnn limoncicegim2 5 ay denedik 4 ay boyunca bulantılarım oldu baş dönmelerim oldu kabızlığım oldu. Tüm belirtileri yaşadım. Hamile kaldığım ay hiç bir belirtim olmadı .stres yapmamak çok önemli. Ovulasyon testi ile deneyebilirsin işini garantiye almak için
Aselgunes limoncicegim2 bu soruyu bende iki gündür soruom adet günüme 2 gün kala test yaptım 5 TL’lik olandan iki çizgi çıktı bı kaç saat sonra 20tl olandan aldım onda da 1 tane tek çizgi çıktı anlamadım bı türlü acaba hangisi doğru
limoncicegim2 Nouwellemariee aslında bozuk değil sanırım bunu planladığımız için olmasını istediğimden kendime umut arıyorum
Sgnn limoncicegim2 hayır gebelik testi gibi bir test idrarla yapılıyor adet bitiminden itibaren hergün yapıyorsunuz.yumurtlama gününü çatlama gününü gösteriyor size. Yumurtlama günü ve sonrasında ki 3-4 günü değerlendiriyorsunuz.
limoncicegim2 Aselgunes banada çevremdeki çoğu insan onların yanıltıcı olduğunu söyledi emin olamıyorum bende
Sgnn limoncicegim2 inşallah hamilesindir canım. İlk ay denememde 7 gün geciktim normalde gününü 1 gün geçmez. Kan testi yaptırdım negatifi görünce o gün hastalandım. inşallah sende hamilesindir. İçini ferah tut
Aselgunes limoncicegim2 ben ilk kızım da adetim 2 gün gecikti yaptım test tek çizgi çıktı 3 gün yaptım iki çizgi çıktı sen pek emin olma daha günün geçmemiş tek çizgi çıkması normal
Ipek0z limoncicegim2 beş gün gecikince yap testi. En sağlıklı slnucu alırsın. Veya sağlık ocağına kan verebilirsin