Sevimlianne_adayi Esmanur1905 bende gram belirti yok galiba üşüttüm sürekli gaz sorunu yaşıyorum o kadar
Esmanur1905 Sevimlianne_adayi bende de yok şimdilik ama herkeste aynı olacak diye birşey yokmuş sadece basım agrıyor
Sevimlianne_adayi Esmanur1905 anladım canım orası öyle illa belirti de aranmaz ama sabah test yaptım negatif idi
Esmanur1905 Sevimlianne_adayi sat ne zamandı canım bende yapmak istiyorum ama negatif çıkınca üzülüyorum beklemek istiyorum bu sefer
Esmanur1905 Sevimlianne_adayi benimde som adet tarihi 28 Ağustos 25 26 günde oluyorum düzenli olduğum için biliyorum
Sevimlianne_adayi Esmanur1905 pek sanmıyorum canım test yaptım negatif baksana zaten onca 1 sene olmadı bu ay da olmamıştır zaten 😔😔
Esmanur1905 Sevimlianne_adayi ümitsizliğe kapılma canım bende 2 senelik evliyim 2 tane kaybım var kürtaj oldum rabbim verecektir