Sana 11+6 dan sesleniyorum geçmiyor aksine şiddetleniyor her geçen gün 6. Haftadan beri bulantı hissetmekten her yemeğe burun kıvırmaktan ama sürekli aç hissetmekten yıldım. Eşim sağolsun her gece tost yapıyor o sayede de kusmayı biraz önlüyoruz biz ekmek iyi geldi bana Bayadır da bıraktığım bir şeydi ama tahıllı ekmek tostu yiyom napym mecbur akşam yemekleri hep haram çünkü. Prilam Dr kullanmış halim bu. Kullanmadığım günler hastaneliğim zaten. Muhakkak ilacı yazdır ayakta tutuyor hele ki çalışıyorsan