2 li tarama kan testi riskli çıktığı için nift testi verdim sonuçlarını bekliyorum ama doktorum ultrasonda baktığın da burun Kiğı var ense kalınlığı normal için rahat olsun diye yapalım bakalım ona göre gidişatı değerlendiririz dedi perinataloga gittim direkt o da test istedi ultrasonda bakmadı bilr 2 li taramasından risk çıkıp ultrasonda sorun görünmeyen anneler var mı sonuaeiniz nelerdir