Aysetnj Kizlar dogum hikayelerini okuyordum bir cogunda suyum geldi hemen hastaneye gittik yolda da devam ediyordu suyum demişler bu su geldiginde depend ya da hasta bezi bagliyor musunuz yoksa saldim cayira diyip arabanin koltugu falan islaniyor mu? Sorma sebebim benim başıma gelse ya taksiyle ya da gorumcemlerin arabasiyla gitcem hastaneye cok utanirim koltuk islanirsa.. sacma bi soru mu oldu bilmyrum 😄😄
Kubra_dmrr Aysetnj bence gayet yerinde bi soru olmuş o an düşünmeyebilirler ama hastaneye suyun akıyor şekilde girmek araba koltuğunu ıslatmak da kötü 😬
Filizdogan Aysetnj ay düşünüp sormaya utanmıştım oncelıkle tercüman olmuşsun teşekkürler bende şurda yerımı alıyım 😁
Elifim Aysetnj okuyunca bende merak ettim 3 doğum yaptım üçüde su nişan falan gelmedi sadece sancıyla gittim dr a
Mia Ilk gebeligimde sabah yataktan kalktım lavabo için ayağa kalkmam ile bi sürahi kadar su boşaldı hemen anladim suyum geldi üstümü değiştirdim.ped taktım leke gelmeye başladı öylece hastaneye gittim su felan akmadi bidaha evde hepsi akti yani
Ozlemocekk Kızlar gebe eğitim okuluna gidiyorum oradaki ebe suyunuz geldiğinde mutlaka hasta bezi takın dedi çünkü idrar gibi tutulmuyormuş ve sürekli akıyormuş en iyisi hasta bezi takmak demişti😊
Gulyllu Benimde ilk doğumumda suyum gelmişti önce canım ilk başta biraz fazla gibi geliyor sonra akıyor sürekli ben dua alıp hemen depend bezi takmıştım bütün gün aktı zaten hiç ıslanmadım o yüzden
Elanaz Aysetnj Gerçekten çok mantıklı bir soru hiç aklıma gelmemişti👏🏻👏🏻👏🏻Doğru ya öylece akıp elbiselerimizi falan ıslatacak mı🤔