Rbiatrn aynısını yaşıyorum senin gibi gittim karnım kasılıyordu, belime vuran acı, adet ağrısı, bebeğimin toplanması ve bebeğimin kafası kasıklarımda ama tek sıkıntı benim bebeğim öğrendiğim ve bebek şekline geldiği ilk günden beri doğum pozisyonunda duruyor kafası hep çok aşağıda kasığımda direk. Doktora gittiğimde 3 cm açıklığım olduğunh öğrendim ama nstde sancı 30un üstünde çıkmadı eve gönderdiler hala o açıklıkla devam ediyorum 4 gün oldu gidelim ağrılarım sıklaştı ama hala bi su gelme ya da nişan yok. Artık ağrı iç bacağıma, kuyruk sokumuma ve vajinama vuruyor. 35+5im bu arada