Nurr0606 Sormak istediginiz herseyi sorabilirsiniz hanimalr bu arada Ankara sehir hastanesinde doğum yaptim .
Elif3425 Nurr0606 bize de çok az kaldı çok korkuyorum sancılar nasıldı çok zorlandınız mı sancı aralarında dinlenmeye fırsat oluyor mu
Merveennur Nurr0606 benim ilk gebeliğim 38.haftamdayım 1 cm açılmam varmış ve aşırı korku oluştu nasıl doğurucam diyee biraz anlatsanız içimiz rahatlasaa ya da zorsa çok bahsetmeyin de 😂
Eda-5807 Nurr0606 bende hıc korku yokta normal dpgumda ben sezeryandan korkuyorum sadece tek sormak ıstedıgım şey bebehınız kaç kilo doğdu
a-melis Nurr0606 bende oraya kontrole gidiyorum memnun kaldınız mı odalar doktorlar hemşireler nasıl kısacası bilgi verebilir misiniz biraz 😀
biranne3434 32 haftalık hamileyim. Az önce bi delilik yapıp normal doğumu izledim ay elim ayağm titriyor hala.. Nasıl doğuracağım sorusu dolaşıyor aklımda
Nurr0606 biranne3434 herkesin doğumu farklı canım hiç korkutma kendini sadece bebisini düşün doğum o kadar mucize bi olayki şunu düsün rabbim kimseye kaldiramicagi bi acı vermiyo inan bebisini gördüğün an herseyi unutuyosun ❤
momsturk biranne3434 görmediğiniz kısmı izlemeyin yani bebeğin çıkış anını falan. Bebeği nasıl itebilirsiniz onu izleyin aşağısı doktorun işi 😂😂
ZEhrA_94 Elif3425 tabiki oluyor nefeslenip rahatlıyorsunuz merak etme canım korkmada normal doğum yapmış biri olarak 7 cm den sonra ıkındırıyorlar tavsiyem sancın geldiğinde korkmadan ıkınabildiğin kadar ıkın hem kolay açılırsın hemde sancı hafifliyor baya
Nurr0606 Elif3425 Elif3425 suyunuz gelene kadar sancilar 1 2 dakika dinlendiriyo o size o kadar iyi geliyo ki sancı gekdiginde kendinizi yormayin sadece nefes alıp verin suyunuzu ebeler patlatirsa ondan sonrasi sadece 5 dakika sonra bebis hemen geliyo zaten o kadar korkulucak hic bisey yok ben aşırı korkmustum ve kendimi inanılmaz yordum bagirdim cagirdim sancıdan degill haa korkudan hepsi😂❣
[silindi] Merveennur 1 cm açıklığa bir şey dedi mi doktorlar bende dün acile gittim 36+5 1 cm açıklık var dedi sancı düzensiz diye eve gönderdi , 1 cm olup ta sezeryan olan felan varmı acaba ya da çatı dar olsa 1 cm de olsa açılır mı
Nurr0606 Merveennur hiç zoor degill inan ben dogurana kadar çatı muaynesinfln olmadim sabah 7bden aksam 5 e kadar evde sancı cektim ılık duş al inanilmaz iyi geliyo ben hastaneye gittigimde 8 cm di açılmam düsün son ana kadar evde bekledim su ve nisan vs olmadikca ve söyle diyim kolayligini sen anla 7 bucukta dogum odasina girdik ve 8 52 de cocugum kucagimdaydi❤
Nurr0606 Eda-5807 benim kızım 2690 doğdu biraz kücüktü teyzesi ama.yogun bakim vs hic birisine gerek duyulmadi dogum dan aonra 24 saat çok sık emzir bol bol besle sarılık olmasin ❣
Nurr0606 a-melis ben doguma kadar gölbasinda hastaneye gittim orda dogum olmadigi icin direk doguma gittim ve cok iyilerdi heleki ebemiz ve doktorumuz inanilmaz destek oldular doktorumuz ve ebemiz doğurana kadaar elimden tuttular benimle nefes aldirlar nefes tuttular soyle böyle yapalim diye beni inanilmaz sakinlestirdiler refaktci olarakta oda 2 kisilikti ve yanim bos oldugu icin esimde kayinvalidemde kaldilar yanimda
Merveennur [silindi] yok bir şey demediler haftana göre normal dedi sadece kemiğin biraz aşağıda sanki dedi başta ama doğurursun ya dedi yani normal doğuma engel bir şey olmadığını söyledi sadecee
Deletedmom_5 [silindi] benim 1 cm açılmam vardı suni sancı verdiler açılma devam etmedi sezeryan oldum
Nurr0606 [silindi] canimm açılır tabiki baslamis acilmaya ben sancimi bilemedim ve sabah 6dan aksam 5 e kadar evde bekledim 5 dakikada bire gelince artik gidelim dedim ve gittigimizde 8 cm di açılma kendi sancimla da doğurdum ılık duş al ve evde yürü 🖤
Mom87897 ZEhrA_94 ben oğlumu normal doğurmuştum ama 4 buçuk saat sürmüştü ıkınma doğurma evresi. Ben neyi yanlış yapıyorum acaba. Kimisi 10 dakikada doğuruyor 😢 ıkınırken nefesi tutup ittirmek gerekiyor da ben nefesimi tutarken bayılıcak gibi hissediyorum. Ya da kafam beynim yanıyor gibi. Ikınırken nefes vererek ıkınsak yanlış mı olur 😢
lovingmother Neslii01 merhaba bende normal doğum yaptım benim de yoktu Dr. ’umum tavsiyesi üzerine hurma yedim, yürüyüş yaptım, merdiven in çık dedi ama onu yapamadım, günde 2-3 kez yürüyüş yaptım ve squat hareketleri yaptım açılmam oldu. 🤗
Nurr0606 Neslii01 hiç bisey yapma canım benimde yoktu ve dogurucam gunun sabahinda sabah 6 dan aksam 5 e kadar evde sancim oldu ve hastaneye gittigimde 8 cm di
Neslii01 lovingmother akşamları kendime saat belirliyorum 1 saatlik yürüyüş yapıyorum yeterli mı sizce fazlası gerekir mi 🙄
lovingmother Neslii01 yanlış yazmışım kusura bakmayın. Günde 2-3 kez ılık su ile duş aldım tekrar yürüyüş yaptım yazmışım. Hiç korkmayın Rabbim yardım ediyor. 🥰
Kaderrr00 @Nurr0606 merhaba bnde oraya gidiyorum baştan beri 33.cü hAftamdayım dogum sırasın da nasıllar acaba davranış biçimleri felan yanımızda birileri kalıyormu kısa bilgi verirseniz sevinirim☺️
Nurr0606 Kaderrr00 cok iyiler ki ben sadece doğum aninda gitmeme ragmen ebelerde doktorlarda cok ilgili ben cok korkuyodum ve ebede doktorda doğurana kadar başımda elimi tuttular sakinlestirmek icin bol.bol telkin verdiler inanilmaz moral motive ettiler 2 kisilik odaya denk geldik yanimiz bos diye esimde kayinvalidemde kaldilar yanimda ben cok memnun kaldim
Nurr0606 [silindi] herkesin doğumu farkli canım dua et bol bol ben dogum icin gidene kadsr çatı muaynesi vs hic olmadi dogumdan iki gün önce kontrole gittigimzde kizim daha yeni kanala yaklasiydu dusun ben heralde daha cok bekelriz dedim 2 gun sonra sabah 7 de sancim basladi aksam 5 e kadar duş aldim evde yürüdüm 5 te giitim ve 8 cm di açılma kiiii hamileliğimi yatarak gecirdim full yattim bana herkes dogurmazsin dedi jerkesten kolay doğurdum😊🐣