Dade bendede o ağrı var hemde 20. Haftamdan beri şuan 30 haftalık olduk hala aynı ne yatakta sağa sola dönebiliyorum çünkü canım çok yanıyor.koltuktan kalkarken canım yanıyor biraz yürüsem canım yanıyor. Benim plasenta aşağıda o yüzden oluyor demişti doktorum. Bugün kontrolüm vardı ayrıca şuan bebeğimin kafası rahme baskı yapıyormuş Buda yapar dedi. Magnezyum filanda içiyorum ama banamısın demiyor 🙄