Nur3955 travmatik doğum yaptırmak istemiyorum dedi bana da doktorum, arkadaşınızın başına o gelmiş maalesef. Ben suni sancıyla hemen başlatsak mı falan dedim ama işe yaramaz dedi, bishop puanı diye bir şey varmış bende o düşükmüş şu an. Haftaya Pazartesi’ye kadar beyefendiye zaman verdi bakalım kendi gelirse gelecek yoksa çok büyük ihtimalle sezaryen olacağım. Kilosu da artar çünkü o zamana🤷🏻♀️