Azrasare Güzel anneler🌸 sezeryandan sonra normal Doğum nasıl oluyor ne şartlarda oluyor , hiç bir bilgim yok beni aydınlatır mısınız ? Kızım iki yaşında çapa da normal Doğum olmadı açılmam olmadı acil sezeryan oldum , şimdi tekrar gebeyim yaklaşık 33 ay olacak doğumum da kızım normal Doğum yapmamı isterler mi tekrardan ?
SemraErkann Azrasare hayır canım yakın Aralıklı senler hayati risk taşıyor olmaz en az aradan 6 sene geçmesi lazım 🤷🏻♀️