Emineyavuz_53 Mnkfslyem kasılıyor canım bebek esnoyor gibi düşün elinle yuvarlak ve yumuşak hareketlerle karnına masaj yap. Kaç kere kasildigini kaç dakika sürdüğünü gözlemle Dr una şöyle ..
Mnkfslyem Emineyavuz_53 evet okşar gibi yaptığımda düzeliyor evet tamamdır dikkat edicem sayısına da yarından itibaren çok teşekkür ederim 🥰
Mnkfslyem DILOS06 valla bilemiyorum ki benimde 29 haftalık ama bana da erken geliyo 😊 herkesin farklı olur ya hamileliği belki öyle bişeydir isterseniz doktorunuza sorun yine de bir bende cuma günü sorucam kontrole gittiğimde
Velisaglam Mnkfslyem sıkıntı yok ama doktor kontrolünde olması gerekir doktor nst cihazında baksın bi eğer sancı çıkarsa cihazda iğne var çok iyi geliyor
EniseeM Mnkfslyem bende 29.haftamdayım bende de oluyor ama ağrı falan yok, bebek hareket ediyor bi köşede toplanıyor herhalde diye düşünüyorum hep :) Çünkü dakikalar bazen saniyeler içinde geçiyor :) İçiniz rahat olsun kontrole gidince sorarsınız yine
Mnkfslyem EniseeM evet benimde aynı o şekilde oluyor ağrı sızı olmuyor çok şükür cuma günü kontrolüm var sorucam bakalım 😊 teşekkür ederim 🥰