Mom566 Ece003 evet haftasıyla uyumlu demişti sende gönlünü ferah tut geride olsa derdi doktorun mutlaka beslenme açısından dikkat et diye
Ece003 Mom566 yok ben kilo almışım daha kilo alma yeterli bu kadar dedi 😄şükür haftası ile uyumlu bir problem yok ama kendimi beslemişim bebek zayıf kalmış gibi bir hissayat oldu içimde
Mom566 Ece003 demek ki yediğin ikinizde yarıyor bende öyleyim maalesef ki aldım başımı gidiyorum kilo konusunda 😄😄😄
Ece003 Mom566 🙈rekor bende 15 haftada 6 kilo tabi tüp bebek olduğu için tedaviden beri yani yaklaşık 23-24 haftadır iğneler ilaçlarla aldım ne yazikki 🥲 hiç 60 üzeri olmamıştım şuan 66 oldum herhalde 90-95 le doğuma gidicem
Mom566 Ece003 olsun bebeğiniz sağlıklı olayında bende o kadar aldım inanın hiç dert değil daha sizde ilacın şişliği felan da vardır amaan ne olursa olsun tadını almaya bak hamileliğin kiloda verilir hiç önemseme sağlıklı olsunlar tek 🥰
Huseyinege 17 haftalıkken kontrole gittik 220 gramdı doktorumuz iyi dedi. Maşallah bütün meleklerimize💖💙