Eceisss çok sinirlendim gerçekten bende sigarayı bırakmakta çok zorlanan birisi olarak yazmak istedim öyle kolay falan değil istemeklede alakalı değil bende ilk 4 ay içmemeye çalıştım bi anda sigara yeme isteği geldi bana doktoruma söyledim tavsiye etmiyorum ama gunde 3 5 geçme dedi bende 5 tane içiyordum dayanılcak gibi birşey değildi yaşamayan kimse anlamaz bu durumu allaha yalvardım bırakayım diye 2 aydır içmiyorum son ayıma girdim çok sukur yanımda içenlerden de etkilenmiyorum allahım bırakmak isteyen herkese nasip etsin insallah🙏🏻.