Kızlar 15 gün oldu doğum yapalı ama karnımda ki hissizlik geçmiyor bi türlü. Ağrılarım devam ediyor. Ağrı kesici içmek zorunda kalıyorum. Bugün iyiydim. O yüzden ağrı kesici içmeden yatağa yattım. Şimdi belim tutulmuş gibi. Yerimden kalkamıyorum. Hareket edince dikişlerim çok ağrıyor. Böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu. Ne yapmam gerekiyor