Handan04 Arkadaslar persembe günü aşılama olcam İNŞAALLAH ondan önce iğne veriliyo siz ignesini nasil kullandınız? Hastaneye gidip mi vurdunuz yoksa kendiniz mi yaptınız ve tam olarak nereye vuruluyor yardimci olur musunuz?
Ayseee4238 Handan04 çatlatma iğnesi den bahsediyorsun sanırım onun saatini zaten doktorun söylemiştir muhtemelen kendin iğne yapabilirsin kolundan yada göbeğinden vuruluyor ama ben kendim beceremedim için bide akşam 6gibi vurun demişti doktorum o yüzden acile gidip vurdurmustum
EsrSvm Handan04 Çatlatma iğnesini ben kendim göbekten vuruyorum canım çok basit zaten acı olmuyor merak etme 🌸
Ergen50 Handan04 iğneyi saat kaçta yapacağını demiştir doktorun çünkü her hasta farklı ben evde kendim yaptım korkacak acı olacak birşey yok ama sağlık ocakları da yapıyor için rahat etmezse ordada vurdurabilirsin eğer geceyse hastanelerde vuruyolar
Ergen50 Handan04 hayır canım sadece enjente ederken içine Bi soğukluk oluyor hissediyorsun ama ağrı yok
Handan04 Teşekkür ederim yanit verdiğiniz için dua edin hayırlısı olsun İNŞAALLAH RABBIM isteyen herkese hayırlı sağlıklı salih amelli evlatlar nasip etsin İNŞAALLAH